środa, 24 lipca 2013

Justyna Majkowska Po prostu.





smok


" Lepiej samotne życie pędzić, niż głupca mieć za towarzysza,
Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając"


DHAMMAPADA

Jeśli twój przyjaciel nic nie wie to wejdź na Google.pl i pytaj o co chcesz.
Smocze mądrości






 Słyszałam, że mam szansę
Jedną by mieć
To wszystko czego pragnę
Co tylko chcę
Słyszałam nie idź drogą
Bez śladów stóp
Donikąd ona wiedzie
Zatrzymaj się – stój!

Mówili nie wyważaj
Otwartych drzwi
Wystarczy z wiatrem gonić
Kolejne dni
Mówili nie walcz z ogniem
On życzy źle
Uciekaj jak najdalej
Bo spalisz się ... !

Ref:
Chcę łączyć ogień z wodą
W deszczu zatańczyć chcę
A ciemną nocą
Na niebie znaleźć dzień
Chcę przejść po linie
I w przepaść spojrzeć chcę
Niech krzyczą myśli
Niech stanie się ...

Słyszałam czas upływa
Nie walcz już z nim
Na linii horyzontu
Nie znajdziesz nic
Słyszałam, że nie można
Płynąć pod prąd
Życie zniewala, wiesz?
Poddaj się tej grze !

Mówili Tobie los twój
Zapisany jest,
Pragnienia ranią serce
Przekonasz się
Mówili, że zakwita się tylko raz
Pamiętasz o tym?
Jak Agawy kwiat ...

Ref:
Chcę łączyć ogień z wodą ...



76313132bb




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz