sobota, 17 września 2022

Grimes - Player Of Games




Gdybym tylko ci nie dała tyle miłości i doświadczenia to nie byłbyś teraz najlepszą wersją samego siebie i został byś ze mną na zawsze , ale ty musisz być najlepszą wersją samego siebie ty kochasz być najlepszą wersją samego siebie. Kochasz ten stan bardziej niż mnie.





Grimes - "Gracz gry"




Kochanie
Czy nadal mnie kochasz?
Wyjechałeś na Europę?
Czy zapomnisz?
La, la, la, la
Kochanie
Jak mogę porównać
Do przygody tam?
Odpłynąć
Do zimnej przestrzeni kosmicznej
Nawet miłość
Nie mogłem cię zatrzymać na swoim miejscu
Ale czy nie możesz mnie tak kochać?
Nie możesz mnie tak potrzebować?
Gdybym go mniej kochała
Sprawię, że zostanie
Ale musi być najlepszy
Gracz gier
Gdybym cię mniej kochał
Sprawię, że zostaniesz
Gracz gier
Gracz gier
Gracz gier
Gracz gier
Gracz gier
Gracz gier
Jestem zakochany w największym graczu
Ale zawsze pokocha tę grę
Bardziej niż mnie kocha (och
, och) Odpłynąć
Do zimnej przestrzeni kosmicznej
Nawet miłość
Nie mogłem cię zatrzymać na swoim miejscu
Ale czy nie możesz mnie tak kochać?
Nie możesz mnie tak potrzebować?
Gdybym go mniej kochała
Sprawię, że zostanie
Ale musi być najlepszy
Gracz gier
Gdybym go mniej kochała
Sprawię, że zostanie
Gracz gier
Gracz gier
Gracz gier
Gracz gier
Gracz gier
Gracz gier

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz