czwartek, 17 sierpnia 2017

Grimes - Genesis






Niewinna nieskalana dziewica.

Daremne szukanie lecz liczy się przygoda.
Szukając zawsze znajdziesz coś nowego co jeśli cie nie zabije to cie wzmocni
Szukać musisz sam.

71221212bb











Moje serce nigdy nie będzie
Nigdy nie zobaczy
Nigdy nie będzie wiedzieć
Ach, serce
I wtedy spada I wtedy spadam
I wtedy wiem
Moje serce nigdy nie będzie
Nigdy nie zobaczy
Nigdy nie będzie wiedzieć
Ach, serce
I wtedy spada
I wtedy spadam
I wtedy wiem
Moje serce nigdy nie będzie
Nigdy nie zobaczy
Nigdy nie będzie wiedzieć
Ach, serce
I wtedy spada
I wtedy spadam
I wtedy wiem
Moje serce nigdy nie będzie
Nigdy nie zobaczy
Nigdy nie będzie wiedzieć
Ach, serce
I wtedy spada
I wtedy spadam
I wtedy wiem
Moje...
Moje...
Moje...
Wszystko, wszystko, wszystko
Moje serce...
Wszystko, wszystko, wszystko
Moje serce...
Czekając
Jestem włóczęgą
Zawsze jest inaczej
Jestem jedyną która spada
Czekając
Jestem włóczęgą
Zawsze jest inaczej
Jestem jedyną która spada
Czekając
Jestem włóczęgą
Zawsze jest inaczej Jestem jedyną która spada
Czekając
Jestem włóczęgą
Zawsze jest inaczej
Jestem jedyną która spada
Moje serce nigdy nie będzie
Nigdy nie zobaczy
Nigdy nie będzie wiedzieć
Ach, serce
I wtedy spada
I wtedy spadam
I wtedy wiem
Moje serce nigdy nie będzie
Nigdy nie zobaczy
Nigdy nie będzie wiedzieć
Ach, serce
I wtedy spada
I wtedy spadam
I wtedy wiem
Wszystko, wszystko, wszystko
Moje serce...
Wszystko, wszystko, wszystko
Moje serce...
Czekając Jestem włóczęgą
Zawsze jest inaczej
Jestem jedyną która spada
Czekając
Jestem włóczęgą
Zawsze jest inaczej
Jestem jedyną która spada
Czekając
Jestem włóczęgą
Zawsze jest inaczej
Jestem jedyną która spada
Czekając
Jestem włóczęgą
Zawsze jest inaczej
Jestem jedyną która spada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz